30
انتخاب پیمانکار
09-03-1397
شورای اسلامی الکترونیکی
09-03-1397

روستای الکترونیکی

روستای الکترونیکی

روستای الکترونیکی ، روستائی است که در آن ، مردم به کاربردهای متفاوت فناوری ، نظیر دولت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی و آموزش الکترونیکی ، دسترسی داشته و امور روزانه خود را در زمینه کشاورزی ،دامداری و دادوستد از این طریق انجام میدهند .درواقع روستای الکترونیکی نقطه دسترسی روستاییان به جهان خارج با کمتــــــرین هزینه است که شرایطی را مهیا میسازد تا روستاییان مجبور نباشند برای انجام عملیات محدود به ‏شهرها مراجعه کنند و بدین ترتیب از مهاجرت روستاییان به شهرها می کاهد .

هدف از ایجاد و توسعه طرح روستای الکترونیکی، داشتن جامعه ای پیشرو در عرضه خدمات 24 ساعته، دردسترس و قابل اعتماد می باشد که از چشم اندازهای شرکت پویا وب سپاهان در دهه های اخیر می باشد. شرکت پویا وب سپاهان، اولین مجری طرح روستای الکترونیک در ایران با هدف توسعه روستاها اقدام به طراحی و پیشبرد این طرح نموده است و در این راستا از کلیه دهیاران درسراسر کشور دعوت به همکاری و توسعه هر چه سریعتر روستاها می نماید.

 

دهیاران محترم در صورت تمایل می توانند از طریق لینک های زیر درخواست خود را ثبت نمایند:

 

درخواست مشاوره                درخواست کاتالوگ              درخواست پیش فاکتور                   سوالات متداول                   مشخصات پکیچ ها

چرا روستای الکترونیکی

در دنیای دیجیتال عصر حاضر، توسعه، پیشرفت و رشد تکنولوژی نه تنها در کلان شهرها با سرعت چشم گیری در حال افزایش می باشد بلکه در کوچکترین روستاهایی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد و زیرساخت های و بسترهای اولیه ان موجود باشد روند رو به رشد بالایی را طی می کند بنابراین شکل گیری و ایجاد روستاهای الکترونیکی نه تنها دور از انتظار نیست بلکه پاسخگوی نیاز روستاییان و همگام سازی آنان با عصر تکنولوژی می باشد.

دهیاران محترم می تواننند با راه اندازی سامانه دهیاری الکترونیک پویا وب از مزیت سه وب سایت دهیاری الکترونیک، روستای الکترونیک و شورای اسلامی الکترونیک در یک وب سایت جامع بهره مند گردند. جهت سفارش وب سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک ها زیر اقدام و یا با شماره های 09132865693 – 03132757522 تماس حاصل فرمایید.

پویا وب سپاهان  : اولین مجری طرح دهیاری الکترونیکی در کشور

مجری طرح شهرداری الکترونیکی در کشور

 

 

خدمات پویا وب به :

مردم                                                       دهیاری                                                      شورای اسلامی

 

جهت کسب اطلاع از طرح های شهرداری الکترونیک کلیک نمایید.