30
روستای الکترونیکی
09-03-1397
دهیاری الکترونیکی
09-03-1397

شورای اسلامی الکترونیکی

شورای اسلامی الکترونیکی

 

شورای اسلامی ، پدیده ای است مبتنی بر مفــاهیم قرآنی که در خارج از مرزهای کشورهای اسلامی تعریف نگردیده به همین لحاظ تاکنون تعریف جامعی برای آن ارائه نگردیده ،لیکن با الگوگیری از تعاریف منناظر ، شورای اسلامی الکترونیکی را میتوان شورایی دانست که با ایجاد بستر الکترونیکی مناسب زمینه مشارکت الکترونیکی گسترده تر روستائیان را در تصمیم سازیهای خود فراهم و در همین بستر نیز تصمیمــات خود را به اطلاع آنان برساند. شکل گیری شورای اسلامی الکترونیـکی ، لازمه توسعه روستای الکترونیکی میباشد.

طرح شورای اسلامی الکترونیکی

شرکت پویا وب سپاهان در راستای تحقق دولت الکترونیک در وبگاه جامع روستای الکترونیک بخشی تحت عنوان شورای اسلامی الکترونیک طراحی نموده است تا زمینه های تحقق دولت الکترونیک نیز فراهم گردد. شورای اسلامی الکترونیک پل ارتباطی اعضای محترم شورا با مردم روستا می باشد. که به واسط درگاه شورای اسلامی الکترونیکی روستاییان می توانند  آخرین مصوبات شورا را با مردم به اشتراک گذاشته، گزارشات اجرایی  ومالی شوراها را در اختیار روستاییان قرار دهد که خود زمینه ساز شفاف سازی عملکرد اعضای محترم شورا و اعتماد سازی بیشتر مردم می گردد. علاوه بر آن در بخش شورای اسلامی الکترونیک سامانه مرزدم می توانند در امور روستا همکاری نموده و با شرکت در نظرسنجی ها و پیشنهادات و انتقادات خود در جهت عملکرد هر چه بهتر شورا و توسعه روستاها همکاری نمایند.

مشخصات طرح شورای اسلامی الکترونیک روستاها

 

دهیاران محترم می تواننند با راه اندازی سامانه دهیاری الکترونیک پویا وب از مزیت سه وب سایت دهیاری الکترونیک، روستای الکترونیک و شورای اسلامی الکترونیک در یک وب سایت جامع بهره مند گردند. جهت سفارش وب سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک ها زیر اقدام و یا با شماره های 09132865693 – 03132757522 تماس حاصل فرمایید.

پویا وب سپاهان  : اولین مجری طرح دهیاری الکترونیکی در کشور

مجری طرح شهرداری الکترونیکی در کشور

 

دهیاران محترم در صورت تمایل می توانند از طریق لینک های زیر درخواست خود را ثبت نمایند:

 

درخواست مشاوره                درخواست کاتالوگ              درخواست پیش فاکتور                   سوالات متداول                   مشخصات پکیچ ها

 

خدمات پویا وب به :

مردم                   دهیاری                 شورای اسلامی

 

جهت کسب اطلاع از طرح های شهرداری الکترونیک کلیک نمایید.