30
شورای اسلامی الکترونیکی
09-03-1397
محل تبلیغات شما
21-03-1397

دهیاری الکترونیکی

دهیاری الکترونیکی

دهیــــــــاری الکترونیک ، سازمانــــی است روستائی که با بهره گیری از فناوری اطلاعات ، خدمات خود را ، به صورت سریع ، قابل دسترس و امن به صورت 24 ساعته و فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی به روستائیان ارائه می کند . ایجـــــاد فضائی برای تبادل نظرات مردم درباره عملکرد دهیار ی ، دریافت خدمات از طریق اینترنت ، اطلاع رسانی به روز فعالیت های دهیاری وامور مربوط به روستا دهیاری الکترونیک ، اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گـــــــــذاری در روستا از ویژگیهای دهیاری الکترونیک میباشد.

هدف از ایجاد و توسعه طرح دهیاری الکترونیکی، داشتن جامعه ای پیشرو در عرضه خدمات 24 ساعته، دردسترس و قابل اعتماد می باشد که از چشم اندازهای شرکت پویا وب سپاهان در دهه های اخیر می باشد. شرکت پویا وب سپاهان، اولین مجری طرح دهیاری الکترونیک در ایران با هدف توسعه روستاها اقدام به طراحی و پیشبرد این طرح نموده است و در این راستا از کلیه دهیاران درسراسر کشور دعوت به همکاری و توسعه هر چه سریعتر روستاها می نماید.

دهیاران محترم در صورت تمایل می توانند از طریق لینک های زیر درخواست خود را ثبت نمایند:

 

درخواست مشاوره                درخواست کاتالوگ              درخواست پیش فاکتور                   سوالات متداول                   مشخصات پکیچ ها

 

خدمات پویا وب به :

مردم                   دهیاری                 شورای اسلامی